Beste patiënten,

office telephone with hand

Zoals jullie hebben gemerkt is onze praktijk de laatste tijd nogal sterk uitgebreid. Het afgelopen jaar zijn we van 1 arts naar 3 artsen gegaan.

Daar komt natuurlijk ook een hele toename van de administratie, planning en management bij kijken.

Om deze reden hebben we besloten om een secretariaat uit te bouwen zodat we hierin worden bijgestaan. Op deze manier worden wij ontlast zodat we meer tijd kunnen spenderen aan jullie, de patiënten. Tegelijk trachten we hiermee onze bereikbaarheid te verbeteren.

Vanaf 1 juni gaan we hiermee van start en zal Liesbeth Bruggemans ons bijstaan om alles in goede banen te leiden. Elke voormiddag zal zij voor ons de telefoon aannemen en de administratie in goede banen leiden.

Wat zal er voor jullie veranderen?

Onze telefoonuren blijven hetzelfde. Elke voormiddag kan u bellen tussen 9 en 12u en ’s avonds van 17 tot 19u. Vraag huisbezoeken voor 10u ’s morgens aan .

Probeer zoveel als mogelijk te telefoneren in de voormiddag. Zodoende kan het secretariaat uw afspraak voor u maken of uw vragen beantwoorden. ’s Avonds kan de telefoon de consultatie storen. Probeer ’s avonds dan ook enkel te bellen indien uw probleem niet kan wachten tot de volgende dag (bv een afspraak voor binnen 1 week: bel de volgende ochtend met het secretariaat).

Tussen 12 en 17u kan u ons altijd voor dringende zaken bereiken. Via het normale telefoonnummer wordt u doorverbonden met onze noodlijn (door op 1 te drukken, instructies zijn ingesproken op het antwoordapparaat).

Alvast bedankt voor uw medewerking,

Uw huisartsenteam.